© 2019. Black Art.
Najczęściej zadawane pytania

  • W JAKI SPOSÓB FORMALNIE PRZEBIEGA WSPÓŁPRACA?
    Przed rozpoczęciem zlecenia podpisujemy umowę (w przypadku małych projektów nie jest to konieczne), a po zakończeniu pracy wystawiamy fakturę nievatowską (dawny rachunek).

  • ILE WERSJI PROJEKTU OTRZYMAM?
    Przeważnie przedstawiamy jedną wersję projektu, która od razu spełnia wymagania. Później w razie potrzeby nanosimy poprawki bez dodatkowej opłaty. Istnieje możliwość zamówienia kilku propozycji danego projektu, co jest dodatkowo wyceniane.

  • CZY MOJA STRONA BĘDZIE MIAŁA PANEL ADMINISTRACYJNY?
    Tak. Strony budujemy z przyjaznym panelem administracyjnym, dzięki czemu użytkownik bez wiedzy programistycznej ma możliwość łatwej edycji tekstów, dodawania zdjęć itp. Oczywiście zawsze służymy pomocą.

  • ODPOWIEDZIALNOŚĆ
    Przed skierowaniem projektu do druku, przesyłamy go klientowi do akceptacji i sprawdzenia. Za wszelkiego rodzaju błędy w tekstach (np. ortograficzne, literówki, etc.) odpowiada klient.

  • ILE POPRAWEK JEST W CENIE?
    Poprawki wykonujemy do skutku.

  • CHCĘ UŻYĆ W PROJEKCIE PROFESJONALNYCH ZDJĘĆ. CZY MACIE PAŃSTWO DOSTĘP TO TAKICH?
    Tak, w razie potrzeby kupujemy zdjęcia/grafiki z banku zdjęć, które można legalnie wykorzystywać w projektach, czy na stronie internetowej.

  • CZY ZAMÓWIONY U PAŃSTWA PROJEKT POLIGRAFII JEST PRZYGOTOWANY DO DRUKU?
    Tak, każdy projekt z przeznaczeniem na druk przygotowujemy zgodnie z odpowiednimi zasadami.

  • NIE MAM WYKUPIONEGO HOSTINGU I/LUB DOMENY. GDZIE MOGĘ TO ZROBIĆ?
    Polecamy skorzystanie z usług https://jdm.pl/aff/?id=306 - możemy oczywiście zająć się wykupieniem domeny i hostingu - dla nas to drobnostka.